SKRIVET: 2009-07-07, kl 01:35:54 | PUBLICERAT I: Känslor till ord

Humöret påverkar våra handlingar - mig~positivt, haha.

Humöret påverkar våra handlingar - positivt såsom negativt.

min morgon började sämst! haha, somnade 06 00 o vaknade 09 00.. skulle träffa en ''vän'', men aah.. han kom aldrig. snacka om dissad haha.. så, jag somna om, vakna 13 00.. helt skönt, bara att jag var hungrig som fan, o d fanns inget att äta! (nej jag är inte fattig, men d fanns inte ngt jag ville ha haha) så jag laga carbonara, d fick bli min frukost, great..

sen så mins jag inte ngt av dagen. men senare på kvällen gjorde jag pannkakor! det är dt bästa jag vet haha. fast, jag lyckas inte alltid. ibland kan ngt irritera mig exakt innan jag ska baka, o då fuckas allt upp. o ja, då bräns ofta pannkakorna.. men idag, haha, mådde fett bra, varför? jo, lyssnade på min favoritlåt Juicy, som sjungs av min idol, Christopher George Latore Wallace aka Notorious B.I.G. O dt gjorde mig såååå glaaad! haha helt seriöst, jag hade värsta lusten att få mina pannkakor att bli tillräckligt heta så d fick fin färg sådär flääshigt haha, and I made it! Sedan så lyssnade jag på lite randoms låtar, mest luugna, o ptja, då blev ju jag själv lugn :) obvious haha..

men men , har lyssnat på fööör många lugna låtar så jag är väldigt trött, haha första gången jag blir trött innan 4 xd aja, nt riktigt min grej att 'blogga', men vad ska man göra när man har en bärbar dator, en blogg, ingenting att göra o en brinnande passion för skrivande? :)

men nuuu säger jag det jag lyssnar på;

eh eh, there's nothing else I can say.


(jag vet, inte bästa inlägget, men haha .. d kommer bättre. d kommer ;) )


marie

Hejhej, vad tycker du om låten i mitt senaste inlägg?



PUBLICERAT: 2009-07-07, 02:20:30 | URL: http://marrwie.blogg.se/
KUNG

Sv



hah åsnaaah i love it to when u call me big moma ;)



PUBLICERAT: 2009-07-07, 19:07:58 | URL: http://kkuungg.blogg.se/
marie

Ellerhu, den är skön att lyssna på. Fin design, har dugjort den själv??



PUBLICERAT: 2009-07-08, 02:48:12 | URL: http://marrwie.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: