SKRIVET: 2009-07-08, kl 07:24:16 | PUBLICERAT I: Känslor till ord

Ny dag, Nya vanor

Sitter här lite småtrött.. Sovit 14 timmar, haha, längsta tiden jag har sovit på ett bra tag.. Brukar oftast sova 3-4timmar HAHA. Därför jag är ful, för jag inte får någon skönhetssömn. Kanske, kanske..
Min lilla vän, AYAN, tyckte att jag skulle skriva ett inlägg som handlade om mig. Att jag skulle berätta om mig själv för er läsare.. Men herregud, nej! Hur ointressant får man vara hahaha ? Så vi skippar lilla det.. :)
Men iaf, från och med idag kommer jag försöka att alltid gå lägga mig tidigt. Okej, inte kl 17 00 som igår, hehe.. Men typ.. Jag vet inte, tolv eller ett ? Hjälp!
& från o med idag ska jag börja ÄTA frukost :) Brukar alltid bara dricka juice/vatten på morgonen.. Fast å andra sidan så brukar min frukost vara kl 14 HAHAHA.. Ehm, inte så bra, jag vet. Drf ska jag försöka ändra mina vanor & förbättra dem.
Hjälp om ngt mer som jag kan förbättra?

(skriver kaaaaanske senare idag, om jag blir insperad att skriva något vettigt, haha)


Lukas

gå på gymmet ^^ bästa vanan man kan ha :P och ät mat ofta



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: