SKRIVET: 2009-07-09, kl 00:34:37 | PUBLICERAT I: Känslor till ord

Ord säger mycket - handlingar mer.

alltså, om man skriver inlägg varje dag.. d blir väl inte en dagbok då.. eller?
aja, jag kör på :)

det allra bästa som finns är att vara ute när dt är varmt! :) man blir bruun & träffar nya människor, hähä. Vissa kan till och med vara så _modiga_ att de vågar komma fram till dig och prata med dig, haha finns dessa goodlooking pojkar som ger dig såna där blickar, haha.. och så är andra bara läskiga, not good..
och så har vi såklart de som kollar snett! Om man inte kunde älska de lite mer! Seriöst, haha, fyfan vad jag hatar när man är hur glaad som helst, och så går man förbi några p12or som ska kolla på dig från topp till tå och sedan fnissar eller whatever. Man bah wtf? Men å andra sidan.. Det är roligt! Haha iaf för mig. För jag ser det såhär:
''okej lugn nu cookie, de tyckte säkert att du såg rolig ut på något roligt sätt (?) , så på sätt och vis så underhöll du dem samtidigt som de önskar att de hade lika mkt fett som dig ist för att vara så spinkiga att vinden blåser iväg dem.. Ja, så äre nog!'' Haha, alltså jag försöker alltid få något negativt till något positivt. jag menar, varför vara sur när man kan vara lycklig? :)
meeeen.. så finns det en sak som heter internet, och så finns det en annan sak som heter folk-som-leker-tuffa-bakom-datorskärmen, och den kombinationen= NOT GOOD. Seriöst, blir oftast lack på folk som ska kommentera mig. Oftast bukar jag bli kallad för 'orre' efter att ha sagt något/skrivit något/laddat upp bild. Asso vill bara skrika..
VAD ÄRE MED DIG MÄNNISKA?
För det första ; du känner inte mig. & jag verkligen hatar person som dömer andra. jag menar, ingen, Exakt INGEN, är perfekt. och hur fan kan man döma när man inte ens känner personen? Okej, bara för att jag ser att du har laddat upp en bild på dig där du har, låt oss säga, en väldigt v-ringad tröja, är du en orre för det? Hahah alltså hur tragiskt som helst.. & förresten VAAAD betyder orre? 
Orre (Tetrao tetrix) = är en hönsfågel i familjen fälthöns. Den är en stannfågel som förekommer i norra palearktis, främst i hed- och myrlandskap i ansluting till skog. Den är nära släkt med kaukasisk orre (Tetrao mlokosiewiczi). Inför häckningen (tidigt på våren) spelar orren på speciella spelplatser.
Ser jag ut som en varelse med fjädrar eller? Herregud, köp er ett lexicon för fan!
& sedan, OM nu någon kallar dig orre, varför ska man ta åt sig? Fuck folk som inte vet vad de säger, men det bäästa som finns.. det är att svara. Haha.. Okej känner på mig att d här kommer bli ett låångt inlägg ahah, men iaf,
Jag kan själv erkänna att jag flera gånger blivit kallad för hora/orre/slampa osv. Men, och? Jag vet att jag inte är något av dessa.. Anledningen till att jag blir kallad för sånt? Hmm, jag laddar upp bilder som visar ''för mycket'', dvs mina bröst ''syns'' HAHAHA, jag förlora oskulden med en kille som jag veeerkligen gillade.. & nästa dag så visste hela skolan. JAG blir kallad för 'orre'. Jag säger såhär : Jag gjorde det för kärlek, äre inte vad sex handlar om? & den dära idioten som tog min oskuld (HATAR DIG, DU VET VEM DU ÄR :) ), det är han som är orren. han gjorde dt för lust, eller hur? & om jag fortfarande är orre.. Hmm, kan säga; ni som kallar mig orre, jag kallar  eran mamma för orre. Hur fan har hon annars skapat dig? EXAKT.
Idioter finns överallt. De är en ras som förökat sig med tiden & det är nog det flesta av befolkningen. Men.. Man kan ändra det. Var en bra människa, och lär ut. Lär ut att ord & handlingar påverkar mycket.

Dagens låt
 Eddie Thoneick feat Berget Lewis - Deeper Love
skickad av Ilias.


Svensk Falukorv

okej, wtf...

DU ÄR INTE TJOCK

DU ÄR INTE EN HORA/SLAMPA/ORRE (hatar det där jävla ordet)

alla som tycker något annat är en jävla pajas och förtjänar en kula mellan titthålen.

Folk som kollar snett tänker bara "I wish I was a superstar" :)


Mr. Incognito

Hejsan, Nice blogg:) Have a nice day:)



PUBLICERAT: 2009-07-09, 08:15:33 | URL: http://sinnerz.blogg.se/
Mr. Incognito

det var så lite:) va ska du hitta på för skoj idag?



PUBLICERAT: 2009-07-09, 15:13:26 | URL: http://sinnerz.blogg.se/
Maxie

Hahah, Nice blogg D, visste inte att du hade en, snodde adressen från Ayans. ^_^ BAAAAAUUUUUUUHHHHAAAAAUUUUUUSSSSS!!!!!



PUBLICERAT: 2009-07-09, 16:55:34 | URL: http://solenarminhomie.blogg.se/
,aaa

FOOOOLK BÖRKAR FÅ III SIII G SHIIT BREEEEEEEEEEEEEE


Vivi

"Orre (Tetrao tetrix) = är en hönsfågel i familjen fälthöns." Så himla bäst!!!! xD...



PUBLICERAT: 2009-07-09, 20:10:58 | URL: http://happyv.blogg.se/
din oskuld

höre att killen som tog din oskuld spräckte dig, du blödde och drev att du var gravid vilken skojare.

juste hörde att esad spräckte dig också. du är äcklig du knullar när du träffar personen första gången. skarriiiiigt


din oskuld

hörde att killen som tog din oskuld spräckte dig och du låg i sjuk huset, hörde att din va tajt också.

men hur kan man driva att man är gravid det är bara äckligt. hörde också att en kille från bosnien spräckte dig också


Haydars Kuk

Lyssna din "orre" ( Dvs fågel )

1. Du har ingen lexikon själv, du kollade upp det på internet.

2. Orre betyder hora på ett annat språk, det måste inte vara svenska.

3. Du blev spräckt, och skulle jag va du så skulle jag inte prata om mina bröst så mycket ( de hänger och din gött är som 2 ris säckar, de hänger, ..

Om du e så kaxig på bloggen, va det ute då, CS NÖRD




Haydars Högra Pung kula

Lyssna,

Våra mammor är inte (Fåglar) och om nu folk visste att orre betyde fågel så skulle inte kalla dig det, för med de pattarna (som hänger) och dina 2 KG ris säckar så skulle du aldriiiiiig flyga

1. Våra mammor har sex efter att de har gift sig och har varit med killen i Cirka 2 år.

Du gjorde det i en källare. Efter 5 dagar genom sms. det orre


vänsta pungkula

Din mamma, vadå våra mammor är orre, din äckliga orre du knullar med varenda kille. våra mammor är gifta innan de skapar barn din orre, du kmr snart att bli gravid med en snubbe som har en fet kuk.


idaa

lak era fucking smutsiga rinkeby smuts luder vakta tungan fan va säger ni för någonting??? det är en tjej visa fucking respekt va vet ni ens om henne shit fucking horor ska spräcka ditt ansikte



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: