SKRIVET: 2010-11-06, kl 17:01:27 | PUBLICERAT I: Känslor till ord

All the crazy shit i did 2night..


eyyyy.. bästa kvällen hahah, sväär, fick träffa flera kändisar :O 2 utav dem var DJ Quality
(fan att jag inte tog bild) & Jsoooooooooon (jonathan landström) :)
haha så tung fest i Södertälje, alla som var där, ni vet vad jag menar. Fan va tungt asso! Alla gratis Redbull <333
kändisen var för känd för min kamera :(
en riktig snygg kille, jääättesnäll! Brudar, adda honom på facebook :)
(killar också.. om ni vill.. ) Jesper Wilshere!
HAHAHAHA innan ja o min kompis tagga t festen, vi var cooook taggade
sååååå jävla fin! Esha Smith heter hon @ fb :)
jaa.. jag är alltid såhär, varför vara normal när man kan vara.. sig själv:) jävlar jag behöver sola.. HIHIHIHIHIH (nej jag frös inte. faktiskt)

ASSO FYFAN ATT JAG INTE TOG BILD MED QUALITY......... aja, han var gaaaaalet duktig, dansa gaaaaalet mycket, han gjorde mig gaaaaalen hahaha ;D sen sen sen, när jag skulle hem, tog jag av mig stövlarna, & tro mig, det var INTE skönare -.- tänk allt jag klev på.. grus, frost, spott, vatten, kiss, USHC vill inte tänka på vad mer.. ååh, aja, sen kom ja hem 4, decka 8, vakna 12, varit uppe sen dess sen ska sooova snart, ingen fest idag asso.. eller? det är frågan..


Melina

aah det har han :)



PUBLICERAT: 2010-11-06, 17:18:35 | URL: http://meelajna.blogg.se/
Carro

q chido q porfin has toneado ;)



PUBLICERAT: 2010-11-06, 17:40:08 | URL: http://carolinamaranonbarreto.blogg.se/
...

Min mobil fuckar så kan inte skicka sms... :( ring och kolla om det funkar!


esha

tänker byta mellannamnet till Mackan :p



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: