SKRIVET: 2010-10-30, kl 17:53:41 | PUBLICERAT I: Känslor till ord

..DARY!!

shululu va hääänder ;D
hahah tungaste dagen igår.. Dagen började med idrott, INNEBANDY <3
de hade fixat i skolan sådär, det var fläshigt med pumpor här o där haha
min personliga modell ( Michelle )

när skolan sluta tagga jag med andres till skäris och köpte mina VAAACKRA SKOOOR :D de hade kostat 299:- dagen innan, men igår kosta de.. 199:- WOHO! de kostar säkert 99:- idag.. -.- ska gå o byta, så får jag tbx hundra spänn :D HAHAH
sen drog jag hem, fixish mej sen drog jag uuuut.. visst blir man sådär chockad när man hör att jag går ut? :O
klänningen: 99:- från BikBok, den var galet skön fasktiskt :)
mina ljuvliga ringar: från Ur & penn <3
tuggummi: 2 för 10, baxa från mamma haha :D
(OBSERVERA min fina halsduk över min dörr bakom mig, hehe.. )

HAHAAHAHHAHA har så jävla många bilder från middagen, speciellt på två personer. Asso de tog typ 30+ bilder på sig själva, deras fel att min kamera dog. Tack.
sååå tunga hahaha alex & anestis. tycker synd om den där vattenmelonen..

sen kom man hem vid 2, & decka på direkten. :)
idag vakna jag, tvättar nu & chillar vid datorn.. barnvakt sen, sen ska kolla på skönheten och odjuret.. med mina småbröder asso..
juste, vi har lov? Tips på vad man kan göra?


오디오

du har sjukt vackra ögon! :o


Michelle

hahah jag e så j*vla het på bilden hahah XD<3



PUBLICERAT: 2010-10-31, 11:46:49 | URL: http://mitzelle.blogg.se/
carrow

Så gooolliii kaka =]



PUBLICERAT: 2010-10-31, 16:23:55 | URL: http://carolinamaranonbarreto.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: