SKRIVET: 2010-10-20, kl 22:45:37 | PUBLICERAT I: Känslor till ord

Faceblogg

eftersom jag är såå van att 24/7 uppdatera min estatus på den efacebök, såå kommer detta ske även hära hihi.. seriöst, ibland, d känns sådär som om facebook inte är mitt andra hem, utan mitt första..
asso oho, sitter på min säng, med ryggen mot min byrå, sådär så mitt huvud lutas fram. tro mig, pröva inte denna ställning om ni vill ha det skönt. :)
hihihihihiehieiheiheihe ska lägga upp sådär random bilder
hej, en gång i tiden var jag modell.. asso på riktigt, min personliga fotograf
hette Självut Lösare och var rosa och gillade att ställa sig i mitt rum och fota upp till
50bilder per dag, och det var FÖR många som blev bra, det var vad han alltid sade..
men sen, en hemsk dag.. så såg mina agenturer denna bild..
så de ändra sig snabbare än snabbast.. men min kameraman, han var trogen mot mig
Självut Lösaren <3
HAHAHAHA min humor.. <3 hej jag saknar facebook


honbakomdig

hahahhhahaah cp gå plugga!


lelloooow!

MIn caaaaaaacaaa! <3 bääästa hahaha dina ööögoooon asso :D



PUBLICERAT: 2010-10-20, 22:49:09 | URL: http://tfreshz.blogg.se/
오디오

asså crazy eyes! :o


Carrooh

cookie monster xD hahaha esta chica!!



PUBLICERAT: 2010-10-20, 23:55:23 | URL: http://carolinamaranonbarreto.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: