SKRIVET: 2010-10-21, kl 19:16:43 | PUBLICERAT I: Känslor till ord

FJÄRDE DAGEN.......

shululu eploggen! sen update sådär, men nu när inte facebook finns i mitt liv, så har jag faktiskt fått ett liv.. :)
så jävla stressig dag, men när man kom hem, OUUFFF.. VAD GJORDE MAN INTE DÅ?
HEHE EXAKT! EN CHOKOLATEMACKA! asso om inte jag dregla lite hehe.. okej ska inte ljuga. jag dregla inte lite :(
asso ja köpte ju min nutella grej igår, sen på kvällen satt jag o stoppa in fingret i själva burken o åt direkt ur den hahah .. den är typ halvtom nu :( ELLLLEEER, den kanske är halvfull.. :O
sen så kolla jag på toy story 3.. typ xD gilla denna del iaf, hehe.. Kens gött <3
ååh, höll på blåsa en ballong, sen blåste så mkt så den sprack på mitt fejs. om inte det gjorde ont, känns som om pannan försvann, känner inte den asso HSHAHA :( typiskt mig o skada mig själv.. emo sådär, gillar pain



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: