SKRIVET: 2010-10-26, kl 17:25:53 | PUBLICERAT I: Känslor till ord

T i s d a g . . . .

vaknade för två timmar sen.. fortfarande trött :(
tråkig dag igår, hade ingen skola. inte idag heller.. kanske inte imorn heller HEHE.....
nä men måste gå imorn, tror jag har en lektion, jippie. idrott <3  åååååååh sitter och lyssnar på backstreet boys.. asso, backstreet boys + britney + christina aguilera = min barndom.. saknar dessa tider asso, nuförtiden äre knasbarn asso. folk som röker när de är 12-13, wtf?.. när jag var 12, visste inte ens hur man sminka sig HAHHAHA + har aldrig testat en cigg. Stolt! :)
minns ni denna låt?

åååh nötter ♥ jättefräsh andedräkt man får, ngn som vill ha en blöt puss hähä?
gårdagens jättesexiga outfit..
ÅÅÅÅH mitt tangentbord är helt äcklig nu, jag håller ju på äta nötter, så mina fingrar är kladdiga..
ngn som vill slicka rent mitt tangentbord? Den får en kaka!
(helt onödigt inlägg, helt seriöst.. hahah)


오디오

nödvändigaste inlägget på länge faktiskt! :D


milla

ååååh ja minns!!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: