SKRIVET: 2010-10-20, kl 18:32:42 | PUBLICERAT I: Känslor till ord

Tredje dagen.. ONT

oho, så längesen man 'blogga'.. tycker synd om alla som bloggar som aldrig liksom får.. klicks haha, sådär failar
men anw.. ingen kommer läsa detta ändå, så kan lika gärna sitta o snacka med mig själv. jo jag mår bra tack hihihi
hahaha ASSO HOOHOHOHOH såhär bra mår man när man inte haft facebook - i tre dagar :| stolt över mig faktiskt..
första dagen sov jag inte i typ 40 timmar.. sen decka jag och vakna upp idag, efter 19timmars sömn hahaha (Y)
ÅÅÅH åkte ändaaa till högdalen - bara för att handla Nutella <3 ni vet den där choklad krämen man lägger på mackan? ASSO ÅÅÅH SÅ F-ING GOTT!
åt nyss, det kom choklad över hela datamusen, WOHO! :D *slickar bort..från musen* HAHAHA så fel d låter, men ni förstår :)
skriver bara för att sen kolla bak vad jag gjorde när jag inte hade min älskling vid min sida :( ÅH JAG SAKNAR DIG FACEBOOK, MEN 9/12, DÅ SES VI!!!! <3
jag älskar choklad!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


오디오

trevligt att se dig blogga lite igen :)


Anonym

Du glömde fråga dig själv hur mår, ANars låter du ju helt puckad...

Nnnnnnn.. Nutellaaa!

(Mmmmm.. Marabouu)


Jungfru

Du glömde fråga dig själv hur mår, ANars låter du ju helt puckad...

Nnnnnnn.. Nutellaaa!

(Mmmmm.. Marabouu)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: