SKRIVET: 2011-04-06, kl 19:07:37 | PUBLICERAT I: Känslor till ord

BARCA IKVÄLL!

shaaaa! :D dagen började så braaaaa, jag hade en lektion som började 11.35 och slutade 12.55 men vaknade 7. helt underbart... hann iaf få i mig en jävla god frukost haha ( första gången, brukar aldrig äta frukost annars)

jättenyttig frukost =))) hahaha bananmilkshake och hamburgare á la blattestyle
jag älskar dig mamma, tack för maten <3

daaaagens outfit! mätt mage = glad kaka :)


dagens väder gjorde mig gaaaalet glad!

Juste!
Barcelona spelar ju ikväll! Ska hem till en vän och kolla där, men jag kanske uppdaterar bloggen innan/efter! :) VISCA BARCA!


romina

va fin du är dayana :D



PUBLICERAT: 2011-04-10, 18:02:51 | URL: http://ruminas.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: