SKRIVET: 2011-04-04, kl 21:56:21 | PUBLICERAT I: Känslor till ord

följer bloggtrenden (?)

ja ni har ju alla dessa STORA bloggare: Kissie, Foki, Kenza, Blondinbella, Gaybloggaren......
hahaha alla har ju sådär olika kroppsbyggnader, de flesta är rätt så smala..
så en sak ska ni veta om mig: jag älskar mat, och jag är så jävla stolt över det.
skulle aaaaaaaldrig banta, aaaaaaldrig ge upp mat, aaaaaaaaldrig avstå från mammas mat som är lagad med så mkt kärlek <3
jag är 1.62cm lång & väger 62. kalla mig fet, kalla mig tjock, whatever. jag kommer aldrig sluta äta :D (hoppas jag inte har slutat växa bara..)

 


shamiiiiiboy

Helt rätt Dayana! Och dessutom är du verkligen inte fet. Du är kurvig och schnygg. för smala tjejer är fuuuuuuula :)


Anonym

kurvig= SEXYNESS!!


Chyde

Du är inte fet. Dessutom är sägs det att man ska väga så lång som man är. Exempel: En person som är 1.75cm lång kan väga upp till 75kg utan att vara överviktig. Alltså borde du inte oroa dig.



PUBLICERAT: 2011-04-05, 21:33:28 | URL: http://chyde.blogg.se/
VI GILLAR CURVES!!!!!!

STOLT!!!!!!!!!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: