SKRIVET: 2011-04-07, kl 17:35:20 | PUBLICERAT I: Känslor till ord

Mitt sätt att gå ner i vikt :)

jaaa shaaa haha, ni får inga bilder tyvärr.. men två klipp!

min dag typ..

(HAHAHHAH älskar hur jag ser helt drogad ut.. )



sen, ni vet ju att jag trivs med min kropp typ.. men ibland, jag känner mig sådär..fet. Alltså jag skiter fullständigt i vad andra säger om mig haha det är jag själv som ser mig så. vill liksom ha en tajt kropp, förstår ni?
så mitt sätt att gå ner i vikt är genom att dansa för jag facking äääääälskar dans! Jag kanske inte är bäst, men men! Så här får ni ett bra tips på hur ni kan dansa för att också gå ner ivikt, tro mig, det hjälper. har du mjukisar + tjocktröja kommer du svettas som FAAAN = bränna mktfett :O


Anonym

fattar inte. . . .men du är inte tjock någonstans :S tränar du dans och hur länge har du tränat :D


Cookie

Sv: Hahah tack!.. Nää, dansar bara hemma och min enda publik är de som kan se genom mitt fönster hahaha



PUBLICERAT: 2011-04-07, 18:33:27 | URL: http://dayanas.blogg.se/
-.-

hahahah den övre kommentaren ljuger.. inte för att vara elak men du har ju kylskåpskropp!!! men det e lugnt, sommaren 2012 finns oxå.. gymma/banta bara tills dess ;) sen bör du oxå ta några danslektioner på vägen! :)



från en syster till en annan, love



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: